STREFA DORADCY

To miejsce chcemy przeznaczyć na komunikację z Doradcami Klienta w bieżących i kluczowych problemach, z którymi spotykamy się podczas naszej codziennej pracy. Tematy, które tu poruszamy zgłaszane są bezpośrednio przez Was, prosto z terenu, gdzie wszystkie wytyczne i oczekiwania zderzają się z realnym klientem i sytuacją w różnych rejonach naszej działalności. Potrzebujemy Waszych głosów, żeby ocenić skalę problemu, jak wielu z Was popiera proponowane zmiany. Na tej podstawie będziemy prezentować nasze oczekiwania pracodawcy i egzekwować zobowiązania i obietnice składane przez osoby decyzyjne. Krótko mówiąc piszcie, dzwońcie i komentujcie propozycje rozwiązań. Doradcy Klienta to potężna siła w tej firmie, musimy tylko się zorganizować i twardo oraz konsekwentnie negocjować z pracodawcą.

To jest ten czas kiedy możemy to zrobić!

Zgłaszane przez Was tematy:

  • Reklamacje – długie terminy, nieskuteczność działań przełożonych, unikanie działań wyjaśniających
  • Zajęcia komornicze u Doradców – kiedy trzeba zawiesić Doradcę, jak przeprowadzić kontrolę, rekompensata dla Doradcy za zawieszenie
  • Tereny wiejskie – kwalifikatory
  • Problemy personalne we współpracy z Kierownikiem

Czekamy na Wasze zgłoszenia. Komentujcie i podpowiadajcie rozwiązania. Razem możemy to zmienić!