Aktywnie uczestniczymy w zmianach operacyjnych.

Przełom roku, czyli zawsze intensywny grudzień i styczeń ze zmianami w segmentacji i uprawnieniach mocno dał się we znaki pracownikom działu operacyjnego. Opanowanie zmian w interpretacji wyjątków sprzedażowych stanowiło nie lada wyzwanie i prowadziło często do bardzo nerwowych sytuacji. W odpowiedzi na Wasze zgłoszenia i zapytania przedstawiciele Związku w dniu 23.02.18 wzięli udział w spotkaniu z pracownikami Departamentu Zarządzania Wynikiem – Kierownikiem ds. Zarządzania Jakością i Rozwoju Sprzedaży oraz Kierownikiem ds. Zarządzania Zmianą i Procesami z Biura Zarządzania Zmianą, gdzie omówiliśmy działania prowadzące do bardziej płynnego i zrozumiałego wprowadzania zmian mających wpływ na kluczowe parametry w naszej pracy. Dyskutowaliśmy w głównej mierze o:

  • Sposobach wprowadzania zmian w interpretacji wyjątków sprzedażowych
  • Coraz bardziej skomplikowanych zasadach uprawnień kredytowych.
  • Zapisach weryfikujących obecność Kierownika przy użyciu kompetencji u klienta.
  • Rozliczanie na KPI Pożyczki za Zero.
  • Przywrócenie wartości sprzedaży za odstąpienia od odstąpień.
  • Czas trwania reklamacji segmentacji
  • Team Model – rozliczenie sprzedaży zespołu na AWRS DKE, dostęp DKE do indywidualnych wyników DK
  • Nowej segmentacji Kierowników i Doradców.

Szerokie spektrum kontrowersyjnych zmian i pomysły, często od Was, pozwalające na odpowiednie przygotowanie się do zmiany, zaowocowały bardzo intensywną dyskusją. Oczekujemy na dalsze decyzje ułatwiające pracę w dziale operacyjnym, pozwalające na koncentrację pracowników na właściwych zadaniach. Zapraszamy wszystkich do dyskusji i dzielenia się swoimi problemami. Każdą sprawę jesteśmy gotowi przedstawić i skutecznie rozwiązać. Pozdrawiamy – Zarząd